سئو سایت انگیزه از ساخت محتوا در کنار جلب رضایت یوزرها، ارتقاء محل ورود تارنما از متورهای کاوش میباشد. به همین خواسته وبمستران هر ورقه از وبسایت خویش و یا این که هر مقاله نو را متناسب با عبارت یا این که واژه کلیدی خویش seo می نمایند، رعایت نکات مرتبط با seo مطالب و انگیزه گذاری بر روی یک عبارت مشخص و معلوم در معنای پیروزی صد در صدی در رنکینگ حاصل گوگل نخواهد بود، با این وجود در بخش اعظمی از مورد ها صفحه ها شما برای کلماتی مطلوب اما گوناگون با انگیزه گذاری شما مقام قابل قبولی کسب می کنند.
وبمستر گوگل و بطور معلوم بخش Search Queries قابلیت و امکان شناسایی این عبارات را به شما خواهد بخشید. همینطور اطلاعاتی درباره‌ی تغییر و تحول رده شما برای هر واژه و کلمه کلیدی و تعداد بازدیدکننده جذب گردیده از روش آن به تارنما نیز براحتی از همین بخش قابل مشاهده میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی از بلاگسیما قصد داریم تا شمارا با تجهیزات بخش Search Queries آشنا کرده و روش به کارگیری از هر یک را به شما معرفی کنیم. داده ها نخستین از بخش پشتیبانی وبمستر گوگل برداشت گردیده و با به کارگیری از تجربیات کارشناسان وبسیما توضیحات تکمیلی را به آن افزوده ایم.

search queriesبخش Search Queries در نصیب Search Traffic از منوی سمت چپ وبمستر قابل دسترسی هست. این بخش که به شما اطلاعاتی در امر رده وب سایت خویش برای لغات کلیدی متفاوت در نتیجه ها کاوش، صفحاتی که بیشترین بازدیدکننده از گوگل را داشته اند و تغییر‌و تحول جایگاه شما برای هر واژه و کلمه ارائه می‌دهد. بطور پیش فرض داده ها برای یک عصر 30 روزه اکران داده می شوند و معیار تغییرات درواقع مقایسه زمان یک ماهه با زمان یک ماهه گذشته است.

داده ها کاغذ Search Queries
با ورود به‌این ورقه شما با داده ها گوناگونی در زمینه ی لغات کلیدی اصلی وبسایت خویش روبرو خواهید شد که در اینجا هر مورد را بصورت جداازهم بازبینی خوا‌هیم کرد، در حیث داشته باشید که تمامی داده ها مرتبط با سعی تارنما شما در 30 روز اخیر هستند:

Queries
تعداد کل لغات با لغات کلیدی که یوزرها با جستجوی آنان در یک ماه اخیر به یکی‌از صفحه ها تارنما شما ارجاع داده گردیده اند.

Query list
اکران لیستی از لغت ها کلیدی اصلی تارنما شما که با جستجوی یوزرها درگوگل صفحه های شما اکران داده گردیده اند. وبمستر گوگل تا 2000 واژه کلیدی را که دستکم یک یا این که دوبار صفحه های شما‌را به یوزرها توصیه داده اند در‌این بخش اکران می دهد.

Impressions
تعداد دفعاتی که صفحه های تارنما شما برای واژه کلیدی متبوع در حاصل گوگل ظواهر گردیده اند. به‌این معنا که ممکن میباشد شما در جایگاه هشتم گوگل باشید و استفاده کننده بر روی سود اولیه یا این که دوم کلیک کرد‌ه باشد اما با دقت به اینکه کاغذ شما در دسترس و معرض روئت کرد یوزرها بوده داده ها آن درین بخش نشان داده میشود. مقایسه این عدد با تعداد کلیک یوزرها قادر است میزان قابل قبولی برای معیار جذابیت تیتر های مطالب شما باشد، در لحاظ داشته باشید که درصد بدست آمده را بایستی با عدد آیتم انتظار مقایسه فرمائید.
درصد کلیک یوزرها بر روی حاصل گوگل براساس درجه آن ها در نوشته‌ی‌علمی ای با تیتر چرا می بایست ورقه اولیه گوگل باشیم ارائه شده‌است. بطور نمونه در صورتی‌که شما جایگاه دوم حاصل گوگل در یک کلمه و واژه کلیدی مختص را داشته باشید بطور میانگین 12.5 درصد از یوزرها به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد، مقایسه این عدد با درصدی که گوگل وبمستر به شما نشان می‌دهد نشان دهنده معیار جذابیت عنا وین وبسایت شما میباشد. در‌حالتی که در سکو دوم گوگل می باشید و صرفا 8 درصد از یوزرها را به خویش جذب می‌کنید بهتر میباشد که بررسی اساسی در روش اکران صفحه ها خویش در گوگل داشته باشید!

منزلت کلمه ها کلیدی
اکران داده ها جامع و نمودار هنگامی برای مقام لغت ها کلیدی در وبمستر

Clicks
همان طور که از اسم آن مشخص و معلوم میباشد تعداد کلیک یوزرها بر روی صفحه ها شما در گوگل را نشان داده و در کار تعداد بازدیدکنندگان جذب گردیده از این موتور کاوش میباشد. این اعداد معمولا گرد می گردند و ممکن میباشد تفاوتی اندک با نتایجی که از آمارگیر خویش بدست می‌آورید ببینید.

CTR – Clickthrough Rate
این واحد سنجش از تقسیم دو میزان گذشته برهم بدست میاید و نشان دهنده درصد کاربرانی میباشد که بر روی لینک و پیوند صفحه های شما در حاصل گوگل کلیک کرده اند. بطور نمونه در شرایطی‌که صفحه های شما برای یک واژه مختص به 100 استفاده کننده اکران داده شوند و فقط 9 نفر بر روی لینک و پیوند شما کلیک کرده باشند CTR شما 9 درصد خواهد بود.

Average Position
سکو معدل به شما نشان می‌دهد که برگه ای از تارنما شما که برای این واژه کلیدی مطلوب تشخیص داده گردیده معمولا چه مرتبه ای را در نتیجه ها گوگل کسب مینماید. مرتبه بندی گوگل بسته به شرایط جغرافیایی، سوابق جستجوی اشخاص، صفحاتی که بازدید کرده اند و اکثری دست اندرکاران دیگر عوض می شود بطوریکه ممکن میباشد در یک مسافت وقتی یکسری ساعته نتایجی که به خویش شما نمایش داده می شود تغییرات یک یا این که دو پلکان ای در موضع خویش داشته باشند. Average Position در فعالیت میانگینی از منزلت عبارات کلیدی شما در حاصل برای یوزرها متعدد در سرتاسر جهان می‌باشد و شایسته ترین ترازو جهت انتخاب جایگاه حقیقی و واقعی.

شما حداکثر می توانید داده ها مرتبط با 90 روز را گزینه بازبینی قرار دهید اما تغییرات در موضع هر عبارت در دوران های وقتی 30 روزه یا این که کمتر قابل مقایسه میباشد.

غربال کردن حاصل لغت ها کلیدی
در بخش Filters به شما این قابلیت و امکان داده شده‌است که عبارات کلیدی را با دقت به هدف ها خویش محدود نمائید. در شرایط کلی ممکن میباشد لیست لغت ها بسیار طولانی باشد و تعداد متعددی از آنان نیز بی بها بنظر برسند. قابلیت غربال کردن براساس محل یوزرها، درصد کلیک (CTR) و یا این که حتی کلمه ها کلیدی ستاره دار (که خویش شما تعیین نموده اید) درین نصیب آماده شده‌است.

لیست گزینش مقام کلمه ها کلیدی
اکران جدولی از لغات کلیدی بهمراه اطلاعتی از منزلت آن ها، تعداد کلیک و تعداد اکران

در موقعیت پیش فرض لیست لغت ها کلیدی براساس بیشترین تعداد Impression نشان داده می شود اما شما می‌توانید با کلیک بر روی هرکدام از معیارهای معرفی گردیده در بخش قبلی که در سطر نخستین حاصل قرار دارا‌هستند، مقام لغت ها کلیدی خویش را تروتمیز فرمائید. بعنوان نمونه با کلیک بر روی Average Position کلماتی که شایسته ترین منزلت را دارا هستند فراتر قرار می گیرند و با کلیک مجدد بر روی آن نتیجه ها مع گردیده و کلماتی که بدترین رده را دارا هستند فراتر خواهند بود.
در بالای لیست لغت ها کلیدی دو آیتم Basic و With Change قرار داده گردیده که در وضعیت پیش فرض بر روی Basic می باشد. با کلیک بر روی مورد With Change در کنار هر ردیف از جدول بخش دیگری بیش تر خواهد شد که ترازو تغییرات آن ترازو را نسبت به عصر یک ماهه پیشین به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید مرتبه بندی عبارات کلیدی در جدول را براساس تغییرات نیز ملاحظه کنید و لیستی از کلماتی که بیشترین پیشرفت یا این که پس رفت را داشته اند اخذ نمائید.

قیمت مقام لغت ها کلیدی
ممکن میباشد شما در اکثری از لغت ها کلیدی رده قابل قبولی کسب کرده باشید البته آیا برای شما سودی بهمراه خواهند داشت؟ مقایسه داده ها این بخش به شما این قابلیت را می‌دهد که بها حقیقی وواقعی لغت ها کلیدی و کسب رده در آنان را بشناسید. بعنوان نمونه شما ممکن میباشد جایگاه هشتم را برای یک عبارت مختص داشته باشید و در عبارت دیگری سکو اولیه را کسب نمائید البته تعداد کلیک و اکران به یوزرها برای عبارتی که در آن هشتم می‌باشید اضافه میباشد. مقایسه های اینچنین در بین عبارات کلیدی به شما یاری می نماید تا قیمت حقیقی وواقعی هر کدام را فهم و شعور فرمائید. کسب مرتبه اولیه گوگل انگیزه اصلی شما وجود ندارد بلکه انگیزه اصلی جذب بازدیدکننده از گوگل می‌باشد، همین فرمان اهمیت انگیزه گذاری روی عبارات کلیدی و کاربرد ابزار Keyword Planner را بیشتراز پیش نشان می دهد.

در حیث داشته باشید که حاصل جانور در بخش Search Queries براساس تلاش یوزرها در وب ارائه می‌شود و در اکثری از مورد ها رده لغت ها کلیدی در آن تفاوت متعددی با حقیقت دارااست! برای دستیابی به داده ها ظریف می بایست مقداری طاقت داشته باشید تا تعداد مشاهدات و یا این که کلیک یک عبارت به رقم قابل توجهی رسد تا بتوانید به صدق مقام و بها آن را گزینش فرمائید. عباراتی که کمتر از 30 توشه در ماه موجب اکران تارنما شما به یوزرها می گردند معمولا با اطلاعاتی ناقص و خطا هم پا می باشند و نباید ملاک تصمیم گیری شما قرار گیرند.

در چهره وجود هرگونه ابهام در رابطه داده ها این بخش و یا این که اشکالات احتمالی در طرز ارائه مطالب می توانید با ارسال بینش کارشناسان وبسیما را در جریان قرار داده و از نظرها آن ها دراین مورد استعمال فرمایید.

06
دسامبر
2013
تحریریه وبسیما
104
avatar
ورود
نام نویسی
000
POINTS
اکانت کاربری
تولیدها اینجانب
ایده ها و جواب ها
مقاله ها نشان گردیده
ابزارهای کاربردی
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها